Arcona Property Fund N.V. besluit tot agio-uitkering

5 oktober 2023

Arcona Property Fund N.V. (het Fonds) – een beursgenoteerd fonds dat investeert in commercieel vastgoed in Centraal-Europa – heeft besloten tot een contante agio-uitkering van EUR 0,15 per aandeel. De ex-uitkeringsdatum is vastgesteld op 12 oktober 2023. De registratiedatum is 13 oktober 2023 en de betaalbaarstellingsdatum 18 oktober 2023. Met een slotkoers per 4 oktober 2023 van EUR 5,30 voor het aandeel komt het dividendrendement op 2,8%.

De uitkering wordt mede mogelijk gemaakt door de succesvolle verkoop van Bulgaars non-core vastgoed, dat relatief klein van omvang is. Het Fonds blijft streven naar de financiering van het reverse bookbuilding programma door meer significante verkopen van (non-)core Slowaaks en Pools vastgoed. Ondanks de uitdagende marktomstandigheden maakt het Fonds vooruitgang in dit proces. Zodra de ontwikkelingen in het verkoopproces concreet zijn, zal dit via een persbericht met de markt worden gedeeld.

Arcona Property Fund N.V. besluit tot agio-uitkering
5 oktober 2023