Arcona Property Fund N.V. keert interim-dividend uit

3 augustus 2017

Arcona Property Fund N.V. keert, vooruitlopend op de publicatie van de definitieve halfjaarcijfers, een interim-dividend uit van EUR 0,10 per aandeel in contanten. De ex-dividend datum is 7 augustus 2017. Daarmee is de registratiedatum 8 augustus 2017. De betaalstellingsdatum is 9 augustus 2017.

Het fonds behaalde in de eerste jaarhelft een voorlopig resultaat van EUR 2,2 miljoen. Dat is EUR 2,1 miljoen meer dan in dezelfde periode vorig jaar. De winst voor rente en belastingen, geschoond voor eenmalige posten, is ruim EUR 1,0 miljoen.

Arcona Property Fund heeft de voor het interim-dividend vereiste enkelvoudige halfjaarcijfers per 30 juni 2017 gepubliceerd op de website van het fonds (www.arconapropertyfund.nl).

Arcona Property Fund presenteert uiterlijk op 30 augustus 2017 de volledige en definitieve resultaten over de eerste zes maanden van 2017.

Arcona Property Fund heeft besloten de frequentie van de bepaling van de intrinsieke waarde per aandeel en de publicatie daarvan te wijzigen. Voortaan zal maandelijks omstreeks de 20e van de maand de nieuwe intrinsieke waarde per aandeel gepubliceerd worden op de website.

Arcona Property Fund N.V. keert interim-dividend uit
3 augustus 2017