Arcona Property Fund N.V. update inkoop aandelen

8 februari 2023

Arcona Property Fund N.V. (het Fonds) – een beursgenoteerd fonds dat belegt in commercieel vastgoed in Centraal-Europa – heeft in de periode van 2 februari 2023 tot en met 8 februari 2023 1.415 gewone aandelen Arcona Property Fund N.V. ingekocht tegen een gemiddelde prijs van EUR 5,78 per aandeel. Het totale inkoopbedrag bedraagt EUR 8.179.

Deze inkopen vinden plaats als onderdeel van het op 14 september 2022 aangekondigde programma tot inkoop van aandelen, voor een bedrag van maximaal EUR 1,5 miljoen. Onder dit programma zijn daarmee tot nu toe in totaal 60.976 aandelen van het Fonds ingekocht voor een totaalbedrag van EUR 392.050.

De ingekochte aandelen zullen vervolgens worden ingetrokken na een besluit van de aandeelhoudersvergadering om het kapitaal van het Fonds te verminderen. Deze inkoop van aandelen maakt deel uit van een grotere tranche van maximaal EUR 10 miljoen dat het Fonds, in samenspraak met aandeelhouders, te zijner tijd beoogt terug te geven aan aandeelhouders uit de opbrengst van het lopende verkoopprogramma van 'non-core' vastgoed.

Details over de inkoop van aandelen zijn te vinden op de website van het Fonds www.arconapropertyfund.com

Dit persbericht bevat informatie die openbaar moet worden gemaakt op grond van de Verordening Marktmisbruik (EU) nr. 596/2014.

Arcona Property Fund N.V. update inkoop aandelen
8 februari 2023